Δικαίωμα Υπαναχώρησης – Επιστροφές
Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο (Ν. 2251/1994) ο πελάτης της επιχείρησής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, πλην αυτής των εξόδων επιστροφής. Η προθεσμία για την άσκηση του δικαιώματος αυτού άρχεται από την παραλαβή τους. Επιστροφές των παραγγελιών γίνονται δεκτές μόνον εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, στην οποία παρελήφθησαν, ήτοι δεν έχουν αποσφραγισθεί ή χρησιμοποιηθεί, συνοδευόμενα με την απόδειξη λιανικής πωλήσεως ή το τιμολόγιο.
Εάν ασκήσετε το ως άνω δικαίωμα υπαναχώρησης (συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα, κοινοποιώντας το σχετικό γεγονός στην επιχείρησή μας και αποστέλλοντας την παραγγελία με έξοδά σας στη διεύθυνσή μας, εν γένει δε εφόσον πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για την άσκησή του), η επιχείρησή μας σας επιστρέφει το ποσό – τίμημα της τιμής αγοράς. Εφόσον η πληρωμή της παραγγελίας είχε γίνει με πιστωτική κάρτα, η επιχείρηση θα προχωρήσει σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες ώστε να ενημερώσει την τράπεζα για να γίνει η επιστροφή του χρηματικού ποσού στο πελάτη. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο χρόνος για την πίστωση του ποσού, είναι καθαρά στην ευθύνη της αρμόδιας τράπεζας .Επιστρεφόμενα προϊόντα που δεν βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και έχουν ανοιχθεί δεν θα πιστώνονται και θα επιστρέφονται πίσω με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση ακυρώσεως της παραγγελίας σας για μη σπουδαίο λόγο, μετά την αποστολή της από την έδρα μας και προ της παραδόσεώς της σε εσάς, τα τυχόν καταβληθέντα χρήματα σας επιστρέφονται, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται όμως τα έξοδα αποστολής. Σε περιπτώσεις που η παραγγελία σας επιστραφεί στην επιχείρηση, ένεκα μη παραλαβής ή δηλώσεως εσφαλμένων στοιχείων, αποζημιώνουμε την τυχόν ήδη καταβληθείσα τιμή αγοράς, όχι όμως τα έξοδα παράδοσης. Εάν το προϊόν καταστραφεί κατά τη μεταφορά, παρακαλούμε ενημερώστε άμεσα την επιχείρηση μας και εάν είναι δυνατόν στείλτε μας φωτογραφίες.
Αν κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει μας αποσταλεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής συνοδευόμενο με την απόδειξη λιανικής πωλήσεως ή το τιμολόγιο, συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα και κοινοποιώντας το σχετικό γεγονός στην επιχείρησή μας. Εφόσον πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για την άσκησή του (το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος) ο πελάτης της επιχείρησης έχει το δικαίωμα αντικατάστασης με νέο προϊόν ή εάν το επιθυμεί την επιστροφή του ποσού – τίμημα της τιμής αγοράς. Τα μεταφορικά έξοδα σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρύνουν αποκλειστικά την επιχείρηση.
Τέλος, σε περίπτωση που επιθυμείτε κάποια αλλαγή των αγαθών που έχουν παραγγελθεί θα πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής συνοδευόμενα με την απόδειξη λιανικής πωλήσεως ή το τιμολόγιο. Αλλαγές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να αλλάξετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, στην οποία παρελήφθησαν, ήτοι δεν έχουν αποσφραγισθεί ή χρησιμοποιηθεί. Τα μεταφορικά τόσο της επιστροφής προς την επιχείρηση όσο και της εκ νέου αποστολής στο πελάτη θα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και θα πρέπει να αγοραστούν προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Στα εποχιακά είδη, όπως τα χριστουγεννιάτικα, αποκριάτικα, πασχαλινά, σχολικά κ.α. δεν ισχύει η δυνατότητα αλλαγής μετά την πάροδο των συγκεκριμένων χρονικών περιόδων.